
Nauka zdalna w okresie od 22.03 do 11.04.2021 – zarządzenie 7/2021
Nauka zdalna w okresie od 22.03 do 11.04.2021 – zarządzenie 7/2021

Szanowni Państwo,
Od dnia 22.03.2021 r. do dnia 11.04.2021 r. z powodu zwiększającej się liczby osób zakażonych koronawirusem COVID-19 w Polsce, na mocy rozporządzenia Ministra Edukacji i Nauki, wprowadzamy dodatkowe ograniczenia w funkcjonowaniu szkoły.
1. Od 22 marca do 11 kwietnia br. wszyscy uczniowie klas I- III będą realizowali naukę wyłącznie w trybie zdalnym.
2. Uczniowie klas IV-VIII kontynuują naukę w trybie zdalnym.
3. Zajęcia edukacji wczesnoszkolnej on-line prowadzone są z wykorzystaniem aplikacji Teams i trwają do 1,5 godz. + religia i jęz. angielski. Wychowawcy informują rodziców o harmonogramie i godzinach spotkań.
4.Konsultacje przedmiotowe dla uczniów klas ósmych odbywać się będą na terenie szkoły, w małych grupach, zgodnie z dotychczasowym planem.
5. Zajęcia specjalistyczne oraz wynikające z pomocy psychologiczno- pedagogicznej (np. rewalidacja, zajęcia terapii logopedycznej, pedagogicznej, SI, zajęcia z pedagogiem, psychologiem) będą realizowane w formie stacjonarnej dla uczniów z orzeczeniami oraz on -line dla pozostałych uczniów.
6. Specjaliści pracują hybrydowo (stacjonarnie i on-line) w zależności od rodzajów wykonywanych zadań i potrzeb bieżących.
7. Dla dzieci z klas I-III szkoły podstawowej, których rodzice pracują w podmiotach leczniczych lub wykonują zadania publiczne w związku ze zwalczaniem COVID-19, szkoła umożliwia realizację zajęć z wykorzystaniem metod i technik kształcenia na odległość na terenie szkoły oraz opiekę świetlicową. Warunkiem jest złożenie przez rodziców pisemnego wniosku do Dyrektora Szkoły.
8. Biblioteka pracuje bez zmian w trybie stacjonarnym w godzinach 11.00-15.00
9. Sekretariat szkoły pracuje stacjonarnie. Przyjmujemy interesantów w godzinach 8.00 – 16.00.
Przypominamy, że możecie się Państwo kontaktować z nami telefonicznie: 22 786 50 10 (w godzinach od 8:00-16:00) lub przez dziennik elektroniczny.
Wieści z życia szkoły








